Kadr uçotunun qurulması və insan resursları

posted in: Kadr, Xəbər | 0
birbank biznes

Accounting.Az konsaltinq şirkəti sıfırdan kadr uçotunun qurulması xidmətini təklif edir. Şirkətin təklif etdiyi xidmət insan resursları üzrə xidmətlər çərçivəsində hazırlanıb.

  • xidmət peşəkarlardan ibarət komanda tərəfindən göstərilir;
  • kadr uçotunun qurulması qısa müddətə, yüksək keyfiyyətlə aparılır;
  • qarşılıqlı razılaşma əsasında müəyyən edilən qiymətlər sərfəlidir.

Xidməti aşağıdakı üsullardan biri ilə sifariş etmək olar:

Zəng üçün telefon nömrələri: +99412 310 09 29, +99412 598 37 98

WhatsApp: +99450 225 82 05

“Geriyə zəng” xidmətindən istifadə etmək olar.

Kadr uçotunun məcburiliyi

Azərbaycan əmək qanunvericiliyi istənilən müəssisədən insan resurslarının uçotunu aparmasını tələb edir. Kadr uçotunun aparılması qaydaları AR Əmək Məcəlləsi və əmək qanunvericiliyi üzrə digər normativ-hüquqi aktlarla tənzimlənir. Bu tələblər həm fərdi sahibkarlara, həm də iri şirkətlərə eyni dərəcədə aiddir. Sıfırdan kadr uçotunun qurulması məsuliyyətli sahə olduğundan, peşəkar mütəxəssislərin müdaxiləsini tələb edir. İnsan resurslarının idarə edilməsi mütəxəssislərdən:

  • qanunun müddəalarını bilmək;
  • mövcud əmək qanunvericiliyini yaxşı başa düşmək;
  • kadr uçotunun aparıldığı proqram sistemləri ilə işləmək kimi bacarıqlar tələb edir.

Accounting.Az konsaltinq şirkətinin təcrübəli əməkdaşları bu məsələlərin həllində sizə dəstək olmağa hazırdır.

Şirkət dünya reytinqində üçüncü olan beynəlxalq “PrimeGlobal” Məsləhətçi və Mühasibat Firmaları Assosiasiyasına üzvdür.

“0”-dan kadr uçotunun qurulması

Bəzən biznes sahibləri, onların menecerləri vaxt çatışmazlığı yaxud qeyri-ciddi münasibət ucbatından kadr uçotuna lazımi diqqət yetirmirlər, xüsusilə də orta və kiçik şirkətlərdə.  Şirkət kiçikdirsə, kadr uçotunun aparılması işçilərdən birinə, əksər hallarda katibəyə və ya mühasibə həvalə edilir.

Kadr uçotunun qurulması problemi yeni şirkətləri də narahat edən məsələlərdəndir. Bu sual onlar üçün da maraqlıdır: insan resurslarının idarə edilməsini kimə həvalə etməli? Axı o, düzgün təşkil edilməli və sıfırdan qurulmalıdır. Bu halda, ən yaxşı seçim, yeni təşkilatda sıfırdan kadr uçotunun qurulması və aparılması üçün məsuliyyəti üçüncü tərəf konsaltinq şirkətinə ötürməkdir.

Accounting.Az konsaltinq şirkəti sizin üçün aşağıdakıları özündə birləşdirən fərdi plan hazırlayacaq:

  • hansı kadr sənədləri hazırlanmalı?
  • hansı normativ hüquqi aktlar daima əl altında olmalı?
  • hansı sənədlər mütəmadi yenilənməlidir?

Şirkətə müraciət, ilk növbədə:

  • insan resursları üzrə düzgün uçotun aparılmasına təminat;
  • işçilərlə bağlı bütün sənədlərin qaydasında olduğuna əminlik;
  • əsas fəaliyyətdən yayınmadan sadə kadr məsələlərinin həlli (məsələn, ştat və məzuniyyət cədvəlinin tərtibi, əmək kitabçalarının işlənməsi və sair).

Bütün bunlar sizi gələcəkdə əmək qanunvericiliyi üzrə pozuntulardan, cərimə sanksiyalarından, Əmək Müfəttişliyinin iradlarından, işçilərlə məhkəmə çəkişmələrindən qoruyacaq.

“0”-dan kadr uçotunun qurulması xidmətinin qiyməti işçilərin sayından, müəssisənin spesifik xüsusiyyətlərindən, digər nüanslardan asılıdır.

Xidmət, onun qiyməti haqqında daha geniş məlumat almaq üçün şirkətin saytının “Əlaqə” bölməsindən sizin üçün rahat ünsiyyət formasını seçib müraciət edin.


Print Friendly, PDF & Email