Mühasibat uçotunu öyrənənlər üçün zəruri olan 13 addım (1-ci addım)

birbank biznes

Mühasibat uçotu ilə bağlı 13 addım (1-ci addım)


Azbukaucheta.com saytında mühasibat uçotu ilə bağlı yadda saxlamağın və öyrənməyin zəruri olduğu 13 addım barədə maraqlı bir məqalə dərc edilib. Aktuallıq kəsb etdiyini nəzərə alıb, həmin yazını sizin diqqətinizə çatdırırq.
1-ci addım
Müəssisənin kassasını bank hesabından dəqiq fərqləndirməyi bacarmalısınız.

Hər bir təsərrüfat subyekti – müəssisə, şirkət fondların saxlanılması, qəbul edilməsi və emissiyası üçün kassa aparatına malikdir. Bütün pul əməliyyatları maddi məsul şəxs olan kassir tərəfindən həyata keçirilir. Tam fərdi maddi məsuliyyət tələb edən bütün müqavilələr kassir tərəfindən icra edilir. Kassaya pulun qəbulu baş mühasib tərəfindən imzalanmış nağd sifarişlər əsasında həyata keçirilir. Kassaya pul köçürmüş fiziki və ya hüquqi şəxslərə, onun qəbulu üçün Baş mühasib və kassir tərəfindən imzalanmış qəbz (orderin kəsilmiş hissəsi) verilir.

Kassadan pul çıxarılması,  xərclərlə bağlı kassa orderləri və ya lazımi qaydada tərtib olunmuş ödəmə cədvəlləri, pulun buraxılması üçün ərizələr, hesablar və digər sənədlər vasitəsilə həyata keçirilir ki, onlar da idarə rəhbəri və baş mühasib tərəfindən imzalanır.

Fərdi şəxs üçün kassadan nağd pul verərkən, kassir orderdə qeyd etmək üçün pul alanın pasportunu və ya şəxsiyyət vəsiqəsini(sənədin adı və nömrəsi, kimin və nə vaxt verildiyini göstərən) təqdim etməyi tələb edir. Pul alan kassa orderinə imza atır. Nağd əmanətlərə pul vəsaiti qəbulu və çatdırılması yalnız onların icrası günündə həyata keçirilir. Kassa orderləri ilə pulun qəbulu və ya verilməsi, yalnız onların icra olunduğu gündə həyata keçirilir. Ödəniş cədvəllərinə əsasən əməkhaqqı, işə müvəqqəti yararsızlığa görə sosial ödənişlər və mükafatların verilməsi, idarə rəhbəri və baş mühasibin dərkənarı olan titul vərəqinə yazılmış müddət və yazılı məbləğ göstərilməklə icra olunur. Müəssisənin kassası vasitəsilə aparılan bütün hesablaşmalar “nağd hesablaşma” hesabları adlanır.

Bank hesablaşmanı necə açmaq lazım gəldiyini sizə bankda söyləyəcəklər. Bank hesabının açılması üçün lazım olan zəruri sənədlərin reyestrini orada sizə təqdim edəcəklər. Siz hesab açmaq istədiyiniz bankı seçməlisiniz. Eyni vaxtda bir neçə bankda da hesab açmaq olar. Siz hesabın açılması və ona xidmətlə bağlı bankla müqavilə imzalayırsınız.

Müqaviləyə əsasən sizin hesablaşma hesabınız üzrə əməliyyatlar bank tərəfindən bunların əsasında həyata keçirilir: sizinlə razılaşdırılmış (qəbul edilmiş) ödəniş sifarişləriniz, toplama tələbləri, habelə bank, vergi və məhkəmə orqanlarının sərəncamları, əgər onlar respublikanın qanunvericiliyinə zidd deyilsə. Bank hesablarında pulun hərəkəti haqqında banklar hesablaşma hesabları üzrə hesabatlar verirlər. Banklar hesabatları elektron və ya yazılı şəkildə verirlər.

Bank hesabına nəğd pul qoyanda, onun hesaba oturdulması təmin edilir. Qəbul olunmuş pula görə bank qəbz verir, hansı ki, onu məxaric kassa orderinə əlavə etmək lazımdır. Bank hesabları vasitəsilə hesablaşmalar “nağdsız hesablaşmalar” adlanır.

Məqalənin 2-ci hissəsini bu keçidə daxil olmaqla oxuya bilərsiniz.

Mühasibat sahəsində ən son iş elanları və xəbərlərini izləmək üçün linkə daxil olaraq qrupumuza üzv olun.
Ən son mühasibat xəbərlərini qaçırmaq istəmirsinizsə, bu linkə daxil olaraq XƏBƏRLƏRƏ ABUNƏ OLUN.
Mühasibat, Audit və Kadr Xidmətləri üçün linkə daxil olun.
Print Friendly, PDF & Email