Startapınızın uğursuz olacağının 10 səbəbi (II hissə)
I hissəyə nəzər yetirmək üçün keçidə daxil olun
Niyə startap-ların bir çoxu gəlir gətirmir? Əksər startap-ların sonluğunun iflas və qoyulan sərmayələrin itirilməsi ilə başa çatmasının səbəblərini araşdıraq.
6-cı səbəb. Komanda birliyi yoxdur.
Komanda – bu, sizin şirkət üçün ən vacib olanıdır. Əgər siz əməkdaşlarınızla ümumi dil tapa bilmirsinizsə, onda işlər pisdir. Demək lazımdır ki, belə yanaşma ilə biznesdə səmərəliliyə nail ola bilməyəcəksiniz. Tabeliyinizdə olanlarla əlaqələr qurmağa çalışın və startap-ınızın məhsuldarlığı əhəmiyyətli dərəcədə artacaq.
7-ci səbəb. Şəxsi işinizlə bağlı sevginiz azlıq edir.
Əgər bizneslə məşğul olmağa sevginiz yoxdursa və gündəlik yerinə yetirdiyiniz işlər sizə sevinc bəxş etmirsə, onda başqa bir işlə məşğul olmağınız daha yaxşıdır. Belədə həmin iş daha çox ürəyinizcə olar və həyatınız da yalnız yaxşıya doğru dəyişər.
8-ci səbəb. Hədəf istehlakçıları yoxdur.
Etdiyiniz hər şey, ilk növbədə sizin istehlakçıdan ötrü olmalıdır. Buna görə də, biznes startap-ınızın ilk mərhələlərində məhsulunuzun hədəf auditoriyasını müəyyən etmək çox vacibdir. Əgər sizin hədəf auditoriyanız yoxdursa, onda müvəffəqiyyət şansınız çox kiçik olacaq. Öz alıcınızı tanımadan, siz biznesdə uğura nail ola bilməyəcəksiniz.
9-cu səbəb. Reallıq hissinin olmaması.
Biznesin normal fəaliyyətini təmin etmək üçün baş verənlərin reallığının daim hiss olunması zəruridir. Beləliklə, tərəfinizdən atılan adekvat addımların yalnız startap-ınızı irəli aparacağına və əksinə öz uydurma dünyanızda həyatın sizə yaxşı heç nə gətirməyəcəyinə nail olacaqsınız.
10-cu səbəb. Sizin məhsulunuz heç kimə gərək deyil.
Əgər sizin məhsulunuz alıcıya lazım deyilsə, belədə siz nə etsəniz də, bu, irəliləyişə gətirib çıxarmayacaq. Həmçinin onu da demək lazımdır ki, öz işinizin müvəffəqiyyətlə aparılması üçün bu əsas tələbdir. Axı siz heç kimə lazım olmayan şeyi sata bilməyəcəksiniz.