Mühasib kimi yeni işə başlayanlara bir neçə məsləhət

posted in: Mühasib, Məqalə, Xəbər | 0
birbank biznes

Aparıcı Mühasib, Böyük mühasib, mühasibat uçotu, baş mühasib köməkçisi, vakansiya,Mühasibat xidmətləri – öz spesifikliyi olan fəaliyyət sahəsidir. Hər kəs səhv edə bilər, xüsusi ilə də təcrübəsiz mühasiblər. Beləliklə, yerinə yetirilməsi zamanı təcrübəsiz mühasib qarşısında bir çox suallar yarana bilən ən geniş yayılmış prosedur, bəyannamənin doldurulması, hesabatların verilməsi ilə bağlı olur.

Bir qayda olaraq, həmin hesabatların düzgün doldurulması üçün o, daha təcrübəli olan əməkdaşa müraciət edir. Əgər, bütün mühasiblər yalnız bir işlə – hesabatların verilməsi ilə məşğul olduqları anda baş verirsə, təəssüf ki, az təcrübəli həmkarına onu maraqlandıran bütün məsələləri izah etmək üçün kifayət qədər vaxt ayıra biləcək təcrübəli olan sərbəst mühasibin axtarışı ciddi problemə çevrilir.

Nəticədə, bəyannamə bütün qaydalara uyğun olaraq doldurulur. Lakin vergi müfəttişliyinə tələb olunan müddətdən sonra göndərilir. Hesabatvermə müddətinə riayət edilməməsi səbəbindən təcrübəsiz mühasibin günahkar olduğu şirkət cərimə ödəməlidir. Lakin belə bir vəziyyətdə ən yaxşı şəkildə necə davranılacağını bilsəydiniz, bundan qaçmaq olardı. Təcrübəli mühasib, müəyyən halların mühasibat xidmətlərinin keyfiyyətcə yerinə yetirilməsinə mane olduğunu başa düşərək, ehtimal ki, bəyannaməni müvafiq qaydalara riayət olunmadan doldurmağa çalışacaq. Buna görə səhvlərə yol veriləcək. Yalnız bəyannaməni ilk dəfə düzgün doldura bilmədiyi bir məsələni həll etdikdə, o, dəqiqləşdirici bəyannamə verir ki, bu da əvvəlki bəyannaməni əvəz edəcək. Belə hallarda, bəyannamənin və ya ilkin olaraq verilmiş digər sənədin düzəldilməsi baş verdikdə, mühasibin özünə heç bir sanksiya tətbiq edilmir. Bu, həm cərimənin qarşısını almağa, həm də qüvvədə olan qaydalara uyğun olaraq doldurulmuş sənədi vergi orqanına təqdim etməyə imkan verir.

Təcrübəsiz mühasiblər asan yolları qoyub, daha mürəkkəb yollara baş vurduqda, onların işləri təəccüblənmək üçün bir çox əsaslar verir. Dəftərxana ləvazimatlarının alınması (kağızlar, printer üçün məsrəfedici materiallar və s.) ilə bağlı məsələni həll edərkən, təcrübəli mühasib əgər imkan varsa, “nağdsız” ödəniş yolu ilə bütün il üçün ehtiyat yaradır.

Hətta mühasibatlıqdan uzaq bir insana belə aydın olacaq: mühasibat uçotu əməliyyatlarının və müxabirləşmələrin sayını minimuma endirməklə, hesabat və balans hesabatı verərkən tapşırığınızı çox asanlaşdıra bilərsiniz.

Buna görə də təcrübəsiz mühasiblərə aşağıdakı tövsiyələri vermək istərdik:

– Mühasibat xidmətləri həyata keçirərkən, mümkün qədər müəyyən mühasibat xidmətlərinin göstərilməsində əməliyyatların sayını azaltmağa çalışın.

– Satınalma və xərclər edərkən, onların cari hesabda əks olunması tövsiyə olunur. Əvvəlcədən hesabatların hazırlanmasına yalnız son dərəcə zəruri hallarda müraciət edin. Belədə iş həcmini əhəmiyyətli dərəcədə azaltmağınıza zəmanət veririk. Bu həm də kağıza qənaət etmək deməkdir.

– Hesabların müxabirləşmələrindən istifadə etməklə, mühasibatlıq xidmətləri təqdim edərkən və iqtisadi əməliyyatları əks etdirərkən, hər bir əməliyyata “əsaslandırıcı” sənəd verilməsi məsləhət görülür. Məsələn, bir müdirin mobil rabitəsindən ötrü ödəniş etmək, vəsait ayırmaq və şirkətin işçiləri arasında əlaqəni təşkil etmək üçün müvafiq bir sifarişin mövcudluğuna diqqət yetirin. Xərc hesabatı altında bir işçiyə avans pul verərkən, bu işçiyə vəsaitin verilməsinə icazə verilən bir əmrin olduğunu və alınması üçün ona hansı maksimum miqdarda pul verilə biləcəyindən əmin olun.

Mühasibin iş effektivliyi nədən asılıdır?


TELEGRAM KANALIMIZA ÜZV OLUN


Ən son mühasibat xəbərlərini qaçırmaq istəmirsinizsə, bu linkə daxil olaraq XƏBƏRLƏRƏ ABUNƏ OLUN

Mühasibat, Audit və Kadr Xidmətləri üçün linkə daxil olun

Mühasibat sahəsində ən son iş elanları və xəbərlərini izləmək üçün linkə daxil olaraq qrupumuza üzv olun

Print Friendly, PDF & Email